Cara Daftar
Panduan Mendaftar Dan Mengaktifkan Akaun Anda
Langkah 2.
Pilih jenis keahlian yang anda mahu, FOUNDER atau STANDARD. Kemudian klik banner berkenaan.
Langkah 3
Isi borang pendaftaran dengan lengkap ( samada keahlian FOUNDER atau STANDARD ). Antara maklumat penting yang diminta ialah alamat email anda serta pengesahan email berkenaan, User Name, Password serta pengesahan password, User Pin ( 4 digit ) serta pengesahan pin berkenaan, membuat pengesahan Kod ( diberi ), Nama anda ( awal dan akhir ), alamat, bandar, poskod ( zip code ), negeri, negara serta no handphone. Klik button SUBMIT setelah semuanya lengkap diisi. Anda kemudiannya akan mendapat mesej meminta anda periksa email anda.
Langkah 4
Sila periksa email anda ( termasuk folder SPAM ) kerana maklumat pendaftaran akan dikirim oleh syarikat kepada anda. Ikut arahan yang diminta dalam email berkenaan.
Langkah 5
Login ke ewallet GlobalOne anda di https://globalone.globalewallet.com/MemberLogin.aspx?ReturnUrl=%2f atau klik SINI untuk buat bayaran ! Guna User Name & Password yang sama untuk login.
Atau anda juga boleh login ke backoffice anda di http://ultimatepowerprofits.com/login dan ikut arahan UpGrade yang terdapat didalamnya.
Langkah 6
Setelah login ke ewallet anda akan mendapat paparan backoffice ewallet GlobalOne anda seperti di bawah. Sila ikuti arahan untuk setting ewallet anda itu dengan betul dan tepat sebelum anda boleh membuat bayaran.
Langkah 7
Baca Terms & Condition dan anda perlu nyatakan persetujuan untuk teruskan proses bayaran. Jika anda bersetuju, sila tandakan dua kotak berkenaan dan kemudian klik button "AGREE & CONTINUE".
Langkah 8
Semak data peribadi anda dan buat pengesahan serta setting sesuai dengan kehendak anda. Jika semua ok...teruskan dengan mengklik button "CONTINUE".
Langkah 9
Lakukan setting Pemberitahuan Maklumat ikut kemahuan anda. Setelah selesai klik Button "CONTINUE". Anda boleh memilih samada mahu terima maklumat transaksi ewallet anda melalui email, sms atau kedua duanya selain menentukan versi bahasa ewallet anda.
Langkah 10
Memasukkan No Pin Transaksi ewallet untuk tujuan keselamatan. No Pin ini adalah password lapisan kedua dan diperlukan untuk setiap kali transaksi ingin dilakukan.
Langkah 11
Setup Akaun Deposit. Proses ini penting bagi membolehkan anda mendepositkan bayaran/duit yang diperlukan ke ewallet anda samada menggunakan kad kredit/debit, akaun bank atau beberapa pilihan lain.
Penting: Jika anda tiada kad kredit/debit, sila klik button "Complete Later"
Langkah 12
Masukkan maklumat Kad Kredit/Debit anda dengan betul.
Untuk panduan verify ( pengesahan ) kad kredit/debit, sila lihat video di SINI ! Satu kebaikan bagi ahli yang verify ewallet dengan kad kredit ialah mereka boleh melakukan pembayaran bagi pihak downline mereka yang mungkin tidak mempunyai kad kredit/debit menggunakan kaedah "forward" walau pun ahli berkenaan belum mempunyai ewallet mencukupi. Dengan kata lain ahli yang mendaftar percuma dan tidak mempunyai kad kredit/debit atau menghadapi kesulitan untuk depositkan duit bayaran ke ewallet masing masing bolehlah meminta penaja/upline melakukan bagi pihak mereka ( dengan membayar tunai kepada penaja/upline ). Sila hubungi penaja atau upline untuk bantuan.
Tiada Kad Kredit/Debit Tapi Tak Nak Ketinggalan Menjadi Ahli Founder?
Tengok screen shot di bawah! Kami bantu aktifkan akaun Founder ramai pemohon yang tahu kelebihan sebagai ahli Founder. Mereka adalah kalangan yang hadapi kesulitan untuk membuat bayaran sendiri. Bilangan ini bertambah hati ke hari. Tapi tempat untuk ahli Founder adalah terbatas dan akan ditutup bila telah penuhi kuota. Syarikat akan umumkan bila sampai waktunya.
.
No comments:
Post a Comment